Դադարեցնել անվայել և պախարակելի գործելաոճը․ Մայր Աթոռը՝ իշխանությունների կողմից Բագրատ Սրբազանի դեմ արշավի վերաբերյալ          Տեսանյութ.Շիրակցիները փակել են Բավրայի անցակետ տանող ճանապարհը.խնդիրը տավուշցիներինը չի, սա հայկական խնդիր է       Կա թե ներքին ճնշում՝ հասարակության վրա, թե ճնշում՝ թշնամու կողմից. Տավուշը միայն Տավուշ չէ, սա վերաբերում է ՀՀ-ին՝ թե՛ մայրաքաղաքին, թե՛ մնացած հատվածներին    

25 մայիս 2023 18:09

Հակաբիոտիկներ ընդունած կնոջ լեզուն սեւացել է եւ մազակալել

Հակաբիոտիկներ ընդունած կնոջ լեզուն սեւացել է եւ մազակալել։ Սա շատ հազվադեպ հանդիպող դեպք է։ Այս մասին հայտնում են Ճապոնիայի Ֆուկուոկայի համալսարանի գիտնականները։ Բժշկական զեկույցը հրապարակվել է British Medical Journal Case Reports-ում:


60-ամյա կինը, որը տառապում է ուղիղ աղիքի քաղցկեղով, տարօրինակ արձագանք է ունեցել հակաբիոտիկների նկատմամբ: Սեւ մազոտ լեզուն բարորակ շրջելի վիճակ է, որը լեզվին տալիս է մուգ գույն: Գույնի փոփոխությունը մաշկի մահացած բջիջների կուտակման արդյունք է։


Հիվանդը, ով բուժումը սկսել է դրանից 14 ամիս առաջ, հակաբիոտիկ է ընդունել։ Նա ամեն օր ընդունել է այն 100 մգ դեղաչափով՝ կանխելու մաշկի վնասվածքները, որոնք կարող են առաջանալ հակաքաղցկեղային դեղամիջոց՝ պանիտումումաբ ընդունելու հետեւանքով։


Վեց շաբաթ անց դեմքի պիգմենտացիան եւ մազոտ սեւ լեզվի ախտանիշները նկատելիորեն բարելավվել են: Գիտնականները կարծում են, որ պացիենտի վիճակը մինոցիկլինի կողմնակի էֆեկտի հետեւանք էր։ 

Մեկնաբանություններ


Համընկնող լուրեր